26 czerwca 2011

I'm Into You..

Dzisiejszy set to zwyczajne połączenie jeansowych szortów i koszuli (rzeczy pokazywałam już w poprzednich postach). "Nowością" są buty kupione rok temu w Reserved , ale jakoś wcześniej nie było zbyt wielu okazji, aby je założyć.
Moim must have wśród dodatków była duża torba z frędzlami;) Upolowałam ją na wyprzedaży- jest bardzo pojemna, pasuje prawie do wszystkiego i była sporo przeceniona:) Żal było nie kupić:))



I piosenka , która od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie;)




Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Foto: Asia

shirt-sh
shorts-h&m
shoes- reserved
bag- h&m %

Przeczytaj również

39 komentarze

  1. A no też strzeliłam se tę torbę tylko brązową heheh

    Wyglądasz świetnie!!!

    ps Nie zabrałyście mnie w tą miejscówkę na zdjęcia- foch :P

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna torba! :)

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torba i kolczyki, bardzo fajny zestaw :>
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna stylizacja, jedyne co bym zmieniła to buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no prosze, kolejny super zestaw :)
    Masz rewelacyjny styl! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super stylizacja:)
    jesteś przepiękna!:DD haha
    kolczyki mnie uwiodły:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna koszula!!!
    kurde, wyglądasz jak Nicole Richie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. doskonale!!!bardzo ładne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna torba i b.ciekawe buty! Koszulę mam prawie identyczną :)

    Dopiero teraz przeczytałam co studiujesz ;] W Łodzi może? Bardzo długo mierzyłam w ten kierunek, ale teraz to ja już sama nie wiem. Nigdzie nie mogłam znaleźć progów ani nic w tym stylu i się strasznie zniechęciłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny zestaw!!! torbę mam bardzo podobną tylko Twoja ma lepszy pasek !
    zdjęcia masz świetne!!!! czwarte od dołu powala!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz kochana! Koszula, buty i biżuteria cudne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje wszystkim:)):****

    Just Her Fashion: Dzięki Kochana:* Nic straconego:) Daj znać i wybierzemy się na foty:))

    Pszczoła: Dziękuje:* hehe Bardzo miłe słowa, ale to chyba przesada:D heeh

    pocahontas: dzięki;) już tyle osób mi to pisało, że w końcu w to uwierzę:)):P Ale to komplement bo moim zdaniem ona jest boska:))

    oh-yellow-bird : tak studiuje w Łodzi dziennikarstwo i komunikacje społeczna a specjalizacje wybrałam :reklama, pr i promocja firmy;) Jeżeli Cię to interesuje to polecam:) a z pracą po tym różnie:P Ale w dzisiejszych czasach to chyba po wszystkim jest ciężko;)

    whippedcream: dziękuje:)) torby z frędzlami pod każdą postacią są fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjny zestaw i piękne zdjęcia!:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej ! tak patrze i widzę włocławek ! :O ale fajnie , masz taką kochaną buźkę ! ;d pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się twój blog,obserwuję ;)
    zapraszam do mnie www.justinaaas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. booskie buty :) przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeansowe szorty i biała koszula - czy może być coś piękniejszego ? :)
    I do tego te szpilki. Ah!
    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne szpilki i zapierające dech w piersiach kolczyki :) stuprocentowa bomba!

    xoxo

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale zdjęcia super!!:)
    a buty bardzo przypadly mi do gustu!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastic!!!*_*

    http://paolinasspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. wow this is a really cute look from head to toe...its not exaggerating but its a casual streetstyle outfit.... I like especially the shoes ^^^so in love with shoes :D but your hair cut is awesome too i couldnt say bye bye to my short hair :D

    Btw I'm doing a GIVE-AWAY where you can win a neon yellow cambridge satchel and a tanktop with a universal print!

    would be happy if you could join the give-away!


    greetz,

    katja

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie!:)

    pozdrawiam
    http://ladymadonnafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna sesja.
    Zapraszam również do mnie: deverso-style.blogspot.com
    (Jestem nowa)

    OdpowiedzUsuń
  24. A mnie sie wlasnie Twoje wloski bardzo podobaja!

    OdpowiedzUsuń
  25. ładne zdjęcia :);*

    http://paticee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny zestaw, wszystko idealnie połączone, miętowe kolczyki pióra baardzo mi się podobają. i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Great photos and settings - you are adorable! And your outfits are so fun. I absolutely love leather, so I am a huge fan of the jacket, and the fringes on the bag - fabulous! Love, love your blog!

    I hope that you will like my site, The Internet Garbage, as much as I like yours!

    OdpowiedzUsuń